37 - AND COUNTING

Egentlig er jeg mest på jobb, men heldigvis ikke hele tiden :-) Det blir noe tid til hekling og strikking. Jeg er kommet opp i 37 hekleruter fra DROPS hefte 124 modell DE-028 i DROPS Delight, jeg har brukt farger 05 og 07, men vet egentlig ikke hvor mange jeg trenger før jeg er i nærheten av et lite pledd til å ha i sofaen. Jeg hekler med nål 4 (istedenfor 5) slik at mine ruter er litt mindre enn de i mønstret. Mønsteret til DROPS sier 77 hekleruter, mens Sølvi har laget 110 hekleruter og skal lage flere. Kanskje jeg heller ender opp med et par puter.

Kommentarer

Sølvis blog sa…
Nydelige farver du har valgt. Jeg tok tida i går, og klarte ei rute på 15 minutter. Hekler stadig videre, må ha noen flere lyse ruter. Og er veldig spent på om det kommer til å passe til sofaen jeg har bestilt meg.
Hege LH sa…
Dette går jo strålende! :-)

Populære innlegg fra denne bloggen

Heklede lyslykter til påske?

Temperatur-årsteppe

Strikkepinnemappe