Null hull=belønning?

Det skal ikke så mye til før jeg tror jeg har funnet en god grunn til å bruke penger på stoff. Denne uken var jeg hos tannlegen, og siden jeg hadde "null hull" tenkte jeg at kanskje det betydde at jeg kunne bruker de pengene jeg sparte på å kjøpe litt stoff hos Quiltegården. Det var mye lekkert i prikker "Dottie" fra Moda - og jeg er for tiden svak for blått og brunt. Og så måtte jeg ha litt frisk vårgrønn nå som det lir mot vår.

Hege tipset meg om at jeg kunne kjøpe et pennal i plast på Ordning&Reda - som passet perfekt til silketrådene fra Lene's silketråd. For kr 79 fikk jeg pennal der jeg fikk plass til 2/3 av trådsnellene mine- så jeg må nok kjøpe en til :-)

Kommentarer

Berit sa…
Hei Mette. Ja var ikke mappene fra Orning og Reda fine. I det heletatt er mappene derfra geniale til småpuslerier som vi driver med.
Ha ei fin uke.
Klem Berit
Sølvis blog sa…
Her var det mye flott, nydelige farver - gleder meg til å se fortsettelsen

Populære innlegg fra denne bloggen

Heklede lyslykter til påske?

Temperatur-årsteppe

Strikkepinnemappe