Et havblått skjerf.... på vei mot sommeren

Da har jeg klart å få ferdig 12 åringens blå skjerf - akkurat tidsnok til at jeg kan pakke det ned sammen med vinterklærne. Samme mønster som jeg har strikket i grått - men denne gangen med pinner 5.5 og bare 36 masker - men det ble da bredt nok. 6 nøster Freestyle i fargen 5626 Havblå gikk med for å komme opp i 190 cm lengde. Mønstret heter fremdeles 21907 fra hefte 219 til Dalegarn.

Skjerfet passer ypperlig til sykkelen min (hummm) - men skjerf er vel ikke et utpreget sykkelplagg.

Kommentarer

RandiA sa…
Du verden så kreativ du er da, Mette...flere hobbyer du også skjønner jeg. (Fant ikke noe sted for å trykke "Follow blog")
Randi
Hege LH sa…
Herlig blåfarge...! Du har virkelig fått god fart på strikkepinnene... ;-)
190 cm langt! Jeg er imponert, Mette. Du er virkelig er "ræcer" på strikking.
Vi snakkes. Hilsen Hege

Populære innlegg fra denne bloggen

Heklede lyslykter til påske?

Temperatur-årsteppe

Strikkepinnemappe